Artykuł sponsorowany

Zalety wlepek drukowanych na folii samoprzylepnej

Zalety wlepek drukowanych na folii samoprzylepnej

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Nic zatem dziwnego, że wiele firm potrzebuje dotrzeć do klientów na różne sposoby — poprzez reklamy, bannery, czy właśnie naklejki samoprzylepne. Są proste w wykonaniu i stosunkowo tanie, dzięki czemu bez problemu można dotrzeć do przechodniów. Nie są to jednak jedyne zalety wlepek — co jeszcze warto wiedzieć na ich temat? Zapraszamy do lektury!

Czym w ogóle są wlepki?

Wlepki to inaczej małe naklejki, drukowane na folii samoprzylepnej, używane w street arcie i reklamie. Dzięki swoim rozmiarom mogą zostać wykorzystywane dosłownie wszędzie: zarówno przy reklamie nowego produktu na wiacie autobusowej, jak i po prostu wyrażenie swojej osobowości. 

Niestety, w przypadku wlepek używanych przez niektóre środowiska należy być ostrożny — pod nimi mogą znajdować się żyletki. Do ich usuwania należy podchodzić więc z dużą dozą odporności, a najlepiej wynająć specjalnie przeznaczona do tego firmę.

Czy warto skorzystać z wlepek?

Jeśli jednak będziemy korzystać z wlepek w sposób niezagrażający zdrowiu, możemy korzystać z ich wielu zalet. Są to między innymi: 

  • wysoka trwałość — niekiedy producent gwarantuje nawet pięć lat trwałości kleju,

  • stosunkowo niska cena za sztukę — wyprodukowanie kilkudziesięciu sztuk nie jest dużym obciążeniem nawet dla małego przedsiębiorstwa,

  • uniwersalny charakter — jak już wspomnieliśmy, wlepek można używać w różnym celu: zarówno w celach reklamowych, jak i jako sposób na wyrażenie siebie.

O czym należy pamiętać? Aby wlepki posiadały wyżej wymienione zalety, powinny zostać wyprodukowane w firmie, która zna się na rzeczy. My polecamy ofertę firmy Wlepki, gdzie pracownicy udzielają szybkiej i bezproblemowej obsługi. 

Wlepki jako sposób na nowoczesną reklamę

Wspomnieliśmy już, że wlepki świetnie sprawdzają się w celach reklamowych. Mało osób kojarzy jednak, że można na nich wydrukować coś innego, niż logo i grafikę. Proponujemy jeszcze mało znane rozwiązanie, czyli nadrukowanie kodu QR: dzięki temu wystarczy jedynie przykuć uwagę przechodnia ciekawym logo, a o szczegóły i całą resztę zadba on sam.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.