Artykuł sponsorowany

Wykorzystanie liter 3D w reklamie

Wykorzystanie liter 3D w reklamie

Logotyp lub napis wykonany za pomocą liter 3D zwiększa jego widoczność i lepiej zapisuje się w pamięci klientów. Litery 3D, powszechnie wykorzystywane w reklamie, mogą być podświetlane lub nie, obecne zarówno na zewnątrz, jak i w środku budynku, bez wątpienia jednak przyciągają spojrzenia klientów, co przekłada się na lepsze wyniki marketingowe. Jak dokładnie można użyć liter przestrzennych w reklamie?

Charakterystyka liter 3D

Litery 3D, czyli litery przestrzenne, są obecnie jednym z najczęściej spotykanych rozwiązań reklamowych. Zasadniczo dzielą się na niepodświetlane i podświetlane. Zarówno jedne, jak i drugie, są wykonane ze styroduru, pcv, aluminiowej płyty kompozytowej zwanej dibondem lub blachy aluminiowej. Litery wykonane ze styroduru wycinane są na ploterze termicznym, szlifowane, malowane farbami lateksowymi, akrylowymi albo emalią, a w końcu zabezpieczane folią, laminatem bądź drukiem UV. Litery z pozostałych materiałów wycina się na maszynach zwanych frezarkami CNC i okleja folią kolorową lub folią z wydrukami. W przypadku wyboru materiału warto poradzić się specjalistów. W Iławie podobnych wskazówek można szukać między innymi w Drukarni Wielkoformatowej Patrz.

Do każdych niepodświetlanych liter 3D można wykorzystać niezależne oświetlenie zewnętrzne. Natomiast w przypadku liter podświetlanych, niezbędny jest polimetakrylan metylu, powszechnie znany jako pleksiglas lub plexi, ponieważ ten materiał doskonale przepuszcza światło, którego źródłem są najczęściej diody LED. Litery 3D mogą być podświetlane niezależnie od ich kroju, wielkości, grubości, a także kolorystyki.

Zastosowanie liter 3D w reklamie

Reklama złożona z liter 3D zdecydowanie wyróżnia się w przestrzeni publicznej. Litery 3D mogą być zamontowane na fasadzie budynku, mogą przyjąć formę tablic reklamowych lub wolnostojących liter przestrzennych. Za ich pomocą można stworzyć trwały i wyraźny logotyp, napis albo dowolną grafikę, która będzie promować daną markę przez wiele lat. Litery 3D świetnie sprawdzają się przed siedzibą firmy czy na placu przed galerią handlową. Znakomicie wyglądają także wewnątrz zakładów usługowych, takich jak fryzjer, lokal gastronomiczny czy biuro podróży. W każdych warunkach domagają się uwagi i dzięki temu pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji.

 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.