Artykuł sponsorowany

Rola naklejek w marketingu

Rola naklejek w marketingu

Naklejki reklamowe udowadniają, że nośniki reklamy wcale nie muszą być drogie i spektakularne. Najważniejszy jest odpowiedni przekaz. Dowiedz się, jak wykorzystać naklejki do promocji swoich produktów lub usług!

Wlepki jako narzędzie marketingowe

Od wielu lat bardzo dużą popularnością cieszą się małe naklejki, zwane również wlepkami. Początkowo korzystali z nich przede wszystkim kibice drużyn sportowych, którzy naklejali je w różnych miejscach miasta, aby w ten sposób zaznaczyć „swoje terytorium”. Szybko jednak wlepki zaczęły być wykorzystywane jako narzędzie marketingowe. Na takiej naklejce najlepiej umieścić przekaz, z którym odbiorca się utożsamia, dzięki czemu jest duża szansa, że znajdzie się ona na plecaku, samochodzie, telefonie lub komputerze danej osoby, która stanie się „chodzącą reklamą” naszej firmy. Drukowanie naklejek jest bardzo tanie, a zasięg odpowiednio przygotowanej reklamy może być naprawdę duży.

Przeczytaj również: Czym charakteryzują się drukarki solwentowe?

Naklejki reklamowe w sklepie

Naklejki reklamowe można nie tylko rozdawać, świetnie sprawdzą się także w innej roli. Jeśli mamy sklep, przy ich pomocy można łatwo oznaczyć produkty będące w promocji. Dobrej jakości naklejka może być także nośnikiem ważnych informacji, które chcemy przekazać klientowi. Naklejki można umieszczać również na podłodze, na witrynach sklepowych, na półkach, a także na ścianach. Szerokie zastosowanie naklejek mamy na oferowanych produktach, które muszą zawierać odpowiednie informacje. Co więcej, stworzenie takich elementów jest naprawdę proste, a niektóre firmy, np. drukarnia AA Print, doradzą i wykonają różnego typu naklejki, co dodatkowo ułatwia całą sprawę.

Przeczytaj również: Jakie wyróżniamy metody foliowania druku?

Naklejki na produktach

Specjaliści od marketingu doradzają, aby naklejki umieszczać także bezpośrednio na produktach. Można na nich zawrzeć informację o promocji lub kluczowej cesze produktu. Kontrastowy, żywy wzór skutecznie przyciągnie wzrok klienta, dzięki czemu zatrzyma się on dłużej przy naszym produkcie i go kupi. Naklejki można przyklejać również do paczek, które wysyłamy do klientów. Taki atrakcyjny dodatek sprawi, że wysłana przez nas paczka będzie się wyróżniać, a klient zapamięta logo naszej firmy, dzięki czemu przy kolejnym zakupie znów prawdopodobnie zdecyduje się skorzystać z naszych usług.

Przeczytaj również: Czym kierować się przy wyborze drukarni?

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.