Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Rola naklejek w marketingu

Spis treści
Naklejki reklamowe udowadniają, że nośniki reklamy wcale nie muszą być drogie i spektakularne. Najważniejszy jest odpowiedni przekaz. Dowiedz się, jak wykorzystać naklejki do promocji swoich produktów lub usług!
Wlepki jako narzędzie marketingowe
Od wielu lat bardzo dużą popularnością cieszą się małe naklejki, zwane również wlepkami. Początkowo korzystali z nich przede wszystkim kibice drużyn sportowych, którzy naklejali je w różnych miejscach miasta, aby w ten sposób zaznaczyć „swoje terytorium”. Szybko jednak wlepki zaczęły być wykorzystywane jako narzędzie marketingowe. Na takiej naklejce najlepiej umieścić przekaz, z którym odbiorca się utożsamia, dzięki czemu jest duża szansa, że znajdzie się ona na plecaku, samochodzie, telefonie lub komputerze danej osoby, która stanie się „chodzącą reklamą” naszej firmy. Drukowanie naklejek jest bardzo tanie, a zasięg odpowiednio przygotowanej reklamy może być naprawdę duży.
Przeczytaj również: Czym kierować się przy wyborze drukarni?
Naklejki reklamowe w sklepie
Naklejki reklamowe można nie tylko rozdawać, świetnie sprawdzą się także w innej roli. Jeśli mamy sklep, przy ich pomocy można łatwo oznaczyć produkty będące w promocji. Dobrej jakości naklejka może być także nośnikiem ważnych informacji, które chcemy przekazać klientowi. Naklejki można umieszczać również na podłodze, na witrynach sklepowych, na półkach, a także na ścianach. Szerokie zastosowanie naklejek mamy na oferowanych produktach, które muszą zawierać odpowiednie informacje. Co więcej, stworzenie takich elementów jest naprawdę proste, a niektóre firmy, np. drukarnia AA Print, doradzą i wykonają różnego typu naklejki, co dodatkowo ułatwia całą sprawę.
Przeczytaj również: Jak wybrać dobrą drukarnię etykiet - na co zwrócić uwagę?
Naklejki na produktach
Specjaliści od marketingu doradzają, aby naklejki umieszczać także bezpośrednio na produktach. Można na nich zawrzeć informację o promocji lub kluczowej cesze produktu. Kontrastowy, żywy wzór skutecznie przyciągnie wzrok klienta, dzięki czemu zatrzyma się on dłużej przy naszym produkcie i go kupi. Naklejki można przyklejać również do paczek, które wysyłamy do klientów. Taki atrakcyjny dodatek sprawi, że wysłana przez nas paczka będzie się wyróżniać, a klient zapamięta logo naszej firmy, dzięki czemu przy kolejnym zakupie znów prawdopodobnie zdecyduje się skorzystać z naszych usług.
Przeczytaj również: Czym charakteryzują się drukarki solwentowe?
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana