Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Rodzaje i zastosowanie akcesoriów do prezentacji

Spis treści
Specjaliści od marketingu wykorzystują wiele kanałów, metod i artykułów, aby w skuteczny sposób docierać do swoich odbiorców oraz przekonywać ich do dokonywania zakupów danych produktów. Działania marketingowe opierają się na sprzedaży pośredniej i bezpośredniej, w której zakres wchodzą między innymi materiały POS. Czym one są i jakie są ich rodzaje? Gdzie znajdują zastosowanie akcesoria do prezentacji? Odpowiadamy!
Akcesoria POS
W marketingu często można się spotkać z określeniem POS, które oznacza rodzaj nośników reklamy – materiałów reklamowych stosowanych poza środkami masowego przekazu. Reklama tego typu stanowi bardzo istotne wsparcie sprzedaży, ponieważ jest ukierunkowana bezpośrednio na klienta. Akcesoria do prezentacji wykorzystywane są w sklepach, centrach handlowych, na stacjach benzynowych, a także w wielu innych miejscach.
Przeczytaj również: Tablice magnetyczne na magnesy – doskonałe do prezentacji i szkoleń
Zalet materiałów POS jest wiele, a spośród nich warto wymienić przede wszystkim szeroki zasięg, a więc możliwość dotarcia do masowego odbiorcy. Co więcej, akcesoria do prezentacji mogą być ukierunkowane na konkretne grupy odbiorców, skutecznie wpływając na rozpoznawalność marki.
Przeczytaj również: Wykorzystanie taśm opakowaniowych jako nośnika reklamowego
Kiwaki do wobblerów
Kiwaki do wobblerów to akcesoria POS służące do mocowania reklam do półek sklepowych za pomocą sprężystego ramienia. Wykonane są z estetycznej, transparentnej folii, mają kształt trapezu i mocowane są za pomocą mocnej, samoprzylepnej pianki. Ich specyficzny kształt sprawia, że umieszczone na nich elementy poruszają się delikatnie, skutecznie przyciągając wzrok klientów. Świetnie sprawdzają się do ekspozycji z okazji tymczasowo obowiązujących promocji, wyprzedaży czy specjalnych okazji, takich jak święta.
Przeczytaj również: Dlaczego warto rozdawać breloki reklamowe podczas imprez firmowych?
Zawieszki samoprzylepne
Innym przykładem akcesoriów do prezentacji są przezroczyste zawieszki samoprzylepne wykonane z wysokiej jakości folii PET 400 mikronów. Artykuły z tej grupy dostępne są w kilku wersjach, takich jak standardowy haczyk lub haczyk typu Euro, a także w kształcie delta. Umożliwiają one wygodne mocowanie i eksponowanie różnych produktów, np. biżuterii, torebek, pudełek czy kosmetyków.
Ponadto w ofercie renomowanych hurtowni introligatorskich i poligraficznych, takich jak Kakado, znajdziesz też wiele innych akcesoriów do prezentacji, które wykorzystywane są w rozmaitych punktach sprzedaży. Wśród nich ogromną popularnością cieszą się na przykład napy, kółka zawieszkowe oraz haki do tworzenia estetycznych wzorników.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana