Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Nietypowe elementy reklamowe, które w oryginalny sposób rozpromują Twoją firmę
Każdy, kto planuje zakup gadżetów reklamowych dla firmy, zazwyczaj myśli o kubkach lub długopisach z nadrukiem. Jest jeszcze wiele innych przykładów na tego typu pożyteczne drobiazgi, które promują logo firmy. Mogą to być smycze ze stosownym napisem lub odzież z nadrukami. Jednak taki zestaw gadżetów na pewno warto urozmaicić innymi, bardziej oryginalnymi elementami. O jakich mniej typowych przedmiotach mowa?
Jak jest funkcja gadżetów reklamowych?
Wręczanie klientom drobnych upominków z nadrukiem reklamowym firmy jest dobrym zwyczajem. Takie działanie pełni dwojaką funkcję. Jest ukłonem w stronę klienta i wyrażeniem sympatii i uznania wobec niego. Druga funkcja takiego gadżetu należy to działań marketingowych. Nie bez powodu te drobne przedmioty mają charakter użytkowy. Obdarowany długopisem, kubkiem czy innym drobiazgiem, zaczyna go codziennie używać i w ten sposób stale ma kontakt z grafiką znajdującą się na takim przedmiocie. W bardzo skuteczny sposób utrwala to świadomość marki. Trzeba jednak zauważyć, że najczęściej w swoim biurku każdy ma kilka, a nawet kilkanaście reklamowych długopisów i wybór jednego z nich bywa sprawą czysto przypadkową. Dlatego dobrze jest, aby gadżet był na tyle oryginalny, że jedyny w posiadaniu i stale używany. Firmy takie, jak SPÓLNOTA, produkują drewniane przedmioty, które są czysto użytkowe, praktyczne i na dodatek nadające się do roli nośnika reklamy.
W jaki sposób przedmioty z drewna mogą być nośnikiem reklamy?
Gadżety reklamowe nie powinny ginąć w natłoku podobnych przedmiotów, dlatego ważne jest sięganie po nowe rozwiązania. Takimi oryginalnymi przedmiotami bywają przedmioty z drewna. Materiał ten jest naturalny, a jednocześnie elegancki. Drewniane gadżety reklamowe to nie tylko skrzynki z nadrukami, okładki notesów i obudowy innych przedmiotów takich, jak długopisy czy praktyczne scyzoryki. Jako nośniki reklamowe sprawdzają się ostatnio meble i leżaki z nadrukami, które występują w różnych typach. Nadruki wykonuje się też na krzesłach. Odpowiednią grafikę daje się nałożyć na lite drewno, przez co praktyczny i codziennie używany mebel staje się pomocny przy propagowaniu marki. Firmy bardzo chętnie stawiają na tego typu promocję. Jej zasięg bywa szeroki, bo często takie meble używane są w plenerze.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana