Artykuł sponsorowany

Nietypowe elementy reklamowe, które w oryginalny sposób rozpromują Twoją firmę

Nietypowe elementy reklamowe, które w oryginalny sposób rozpromują Twoją firmę

Każdy, kto planuje zakup gadżetów reklamowych dla firmy, zazwyczaj myśli o kubkach lub długopisach z nadrukiem. Jest jeszcze wiele innych przykładów na tego typu pożyteczne drobiazgi, które promują logo firmy. Mogą to być smycze ze stosownym napisem lub odzież z nadrukami. Jednak taki zestaw gadżetów na pewno warto urozmaicić innymi, bardziej oryginalnymi elementami. O jakich mniej typowych przedmiotach mowa?

Jak jest funkcja gadżetów reklamowych?

Wręczanie klientom drobnych upominków z nadrukiem reklamowym firmy jest dobrym zwyczajem. Takie działanie pełni dwojaką funkcję. Jest ukłonem w stronę klienta i wyrażeniem sympatii i uznania wobec niego. Druga funkcja takiego gadżetu należy to działań marketingowych. Nie bez powodu te drobne przedmioty mają charakter użytkowy. Obdarowany długopisem, kubkiem czy innym drobiazgiem, zaczyna go codziennie używać i w ten sposób stale ma kontakt z grafiką znajdującą się na takim przedmiocie. W bardzo skuteczny sposób utrwala to świadomość marki. Trzeba jednak zauważyć, że najczęściej w swoim biurku każdy ma kilka, a nawet kilkanaście reklamowych długopisów i wybór jednego z nich bywa sprawą czysto przypadkową. Dlatego dobrze jest, aby gadżet był na tyle oryginalny, że jedyny w posiadaniu i stale używany. Firmy takie, jak SPÓLNOTA, produkują drewniane przedmioty, które są czysto użytkowe, praktyczne i na dodatek nadające się do roli nośnika reklamy.

W jaki sposób przedmioty z drewna mogą być nośnikiem reklamy?

Gadżety reklamowe nie powinny ginąć w natłoku podobnych przedmiotów, dlatego ważne jest sięganie po nowe rozwiązania. Takimi oryginalnymi przedmiotami bywają przedmioty z drewna. Materiał ten jest naturalny, a jednocześnie elegancki. Drewniane gadżety reklamowe to nie tylko skrzynki z nadrukami, okładki notesów i obudowy innych przedmiotów takich, jak długopisy czy praktyczne scyzoryki. Jako nośniki reklamowe sprawdzają się ostatnio meble i leżaki z nadrukami, które występują w różnych typach. Nadruki wykonuje się też na krzesłach.  Odpowiednią grafikę daje się nałożyć na lite drewno, przez co praktyczny i codziennie używany mebel staje się pomocny przy propagowaniu marki. Firmy bardzo chętnie stawiają na tego typu promocję. Jej zasięg bywa szeroki, bo często takie meble używane są w plenerze.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.