Artykuł sponsorowany

Najskuteczniejsze sposoby reklamy poza internetem

Najskuteczniejsze sposoby reklamy poza internetem

Chociaż duża część działalności marketingowej przenosi się dzisiaj do internetowej rzeczywistości, tradycyjne formy reklamy nadal są niezbędne w lokalnym promowaniu biznesu. Klasyczne szyldy, plakaty czy kasetony z odrobiną nowoczesności mogą skutecznie przyciągać wzrok klientów i wspierać rozwój firmy.

Jakie formy reklamy stacjonarnej sprawdzają się najlepiej?

Dzięki nowoczesnym technologiom tworzenia reklamy, tradycyjne formy można efektywnie przerobić w oryginalny sposób. Wśród reklam stacjonarnych dużą popularnością cieszą się kasetony, które skutecznie przyciągają uwagę odbiorców. Można na nich umieścić nazwę firmy, logo czy hasło reklamowe, które będzie widoczne z daleka. Szczególnie efektywne są kasetony z dibondu, które dzięki efektom świetlnym doskonale sprawdzają się nawet po zmroku.

Kasetony z dibondu pomogą zwiększyć widoczność firmy znajdującej się w zatłoczonym miejscu, na przykład w galerii handlowej. Dobrym sposobem na zwiększenie widoczności marki jest zaprezentowanie jej nazwy w formie liter przestrzennych lub z użyciem techniki 2D i 3D, co umożliwi stworzenie bardziej oryginalnego i dynamicznego wizerunku firmy. Inną interesującą formą reklamy jest stworzenie logo w technologii neonowej lub z podświetleniem z efektem halo. Dzięki światłu w wyrazistym kolorze reklama będzie łatwo zauważalna i z pewnością zapadnie w pamięć każdemu klientowi.

Komunikacja wizualna jako skuteczna forma reklamy

Jedną z popularnych form wizualnej promocji biznesu są reklamy przestrzenne, które sprawdzają się również jako przedmioty codziennego użytku, takie jak meble prezentujące logo firmy. Innym ciekawym sposobem są szyldy informacyjno-reklamowe wykonywane na tablicach dibondowych, pleksi lub PCV.

Szyldy reklamowe dostępne są np. u producenta wyrobów z tworzyw sztucznych ELPI, który oferuje szeroki zakres produktów i akcesoriów do reklamy wizualnej. Na tego typu tablicach można umieścić nie tylko nazwę czy logo, ale też więcej informacji o oferowanych produktach, usługach czy aktualnych promocjach. Szyld reklamowy może być umieszczony zarówno w pobliżu budynku firmy, jak i w innym miejscu, w którym może zyskać uwagę klientów, umożliwić im zapoznanie się z ofertą i rozszerzyć zakres reklamy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.