Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Najskuteczniejsze sposoby reklamy poza internetem
Chociaż duża część działalności marketingowej przenosi się dzisiaj do internetowej rzeczywistości, tradycyjne formy reklamy nadal są niezbędne w lokalnym promowaniu biznesu. Klasyczne szyldy, plakaty czy kasetony z odrobiną nowoczesności mogą skutecznie przyciągać wzrok klientów i wspierać rozwój firmy.
Jakie formy reklamy stacjonarnej sprawdzają się najlepiej?
Dzięki nowoczesnym technologiom tworzenia reklamy, tradycyjne formy można efektywnie przerobić w oryginalny sposób. Wśród reklam stacjonarnych dużą popularnością cieszą się kasetony, które skutecznie przyciągają uwagę odbiorców. Można na nich umieścić nazwę firmy, logo czy hasło reklamowe, które będzie widoczne z daleka. Szczególnie efektywne są kasetony z dibondu, które dzięki efektom świetlnym doskonale sprawdzają się nawet po zmroku.
Przeczytaj również: Jakie są najpopularniejsze gadżety reklamowe?
Kasetony z dibondu pomogą zwiększyć widoczność firmy znajdującej się w zatłoczonym miejscu, na przykład w galerii handlowej. Dobrym sposobem na zwiększenie widoczności marki jest zaprezentowanie jej nazwy w formie liter przestrzennych lub z użyciem techniki 2D i 3D, co umożliwi stworzenie bardziej oryginalnego i dynamicznego wizerunku firmy. Inną interesującą formą reklamy jest stworzenie logo w technologii neonowej lub z podświetleniem z efektem halo. Dzięki światłu w wyrazistym kolorze reklama będzie łatwo zauważalna i z pewnością zapadnie w pamięć każdemu klientowi.
Przeczytaj również: Marketingowa rola social mediów
Komunikacja wizualna jako skuteczna forma reklamy
Jedną z popularnych form wizualnej promocji biznesu są reklamy przestrzenne, które sprawdzają się również jako przedmioty codziennego użytku, takie jak meble prezentujące logo firmy. Innym ciekawym sposobem są szyldy informacyjno-reklamowe wykonywane na tablicach dibondowych, pleksi lub PCV.
Szyldy reklamowe dostępne są np. u producenta wyrobów z tworzyw sztucznych ELPI, który oferuje szeroki zakres produktów i akcesoriów do reklamy wizualnej. Na tego typu tablicach można umieścić nie tylko nazwę czy logo, ale też więcej informacji o oferowanych produktach, usługach czy aktualnych promocjach. Szyld reklamowy może być umieszczony zarówno w pobliżu budynku firmy, jak i w innym miejscu, w którym może zyskać uwagę klientów, umożliwić im zapoznanie się z ofertą i rozszerzyć zakres reklamy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana