Artykuł sponsorowany

Nadruki na uniformach i tekstyliach do hotelu – jakie wybrać, by wyglądały unikalnie i stylowo?

Nadruki na uniformach i tekstyliach do hotelu – jakie wybrać, by wyglądały unikalnie i stylowo?

Odzież reklamowa jest coraz częściej stosowana w różnego typu placówkach usługowych, jak kina, restauracje, hotele itp. Jest tak, ponieważ jest ona elementem budowania pozytywnego wizerunku danej firmy. Eleganckie i stylowe uniformy obsługi hotelowej, jak również atrakcyjne wizualnie gadżety i tekstylia, z pewnością zrobią dobre wrażenie na gościach hotelu czy pensjonatu. Jednym ze sposobów na niepowtarzalny wygląd tego rodzaju odzieży i akcesoriów jest zastosowanie ciekawych nadruków.

Czemu służą nadruki na odzieży i tekstyliach?

Nadruki na odzieży to element, który ma wyróżnić daną część garderoby, a zatem decyduje o jej oryginalności. W przypadku odzieży reklamowej, jaką są ubrania robocze czy odzież hotelarska, nadruki mają za zadanie zwiększyć identyfikację personelu z firmą go zatrudniającą, jak też pełnić rolę swoistej wizytówki danej firmy. Podobnie jest z tekstyliami, które w przypadku hotelu mogą obejmować: poduszki, ręczniki, pościel, szlafroki itp. Są one istotnym elementem dbania o atmosferę konkretnego miejsca, a zatem powinny być ciekawe wizualnie i dopasowane do charakteru wnętrz i ich aranżacji.

Jak sprawić, by nadruki wyglądały ciekawie i stylowo?

W przypadku odzieży reklamowej z nadrukiem warto sięgnąć po oryginalne wzory i stylistykę. Jeżeli Twoim celem jest nadruk loga firmy na uniformie recepcjonisty hotelowego, możesz je wykonać w takiej technice, aby przyciągało wzrok gości. Na przykład technologia sitodruku pozwala na wykonanie zarówno jednokolorowej, jak i wielokolorowej aplikacji, a nawet uzyskanie efektu srebra, złota czy brokatu. Istnieje także możliwość wykonania efektu wypukłego nadruku w technologii HD czy sponge itp. Techniki takie wykonuje na indywidualne zamówienia m.in. producent gadżetów reklamowych z nadrukiem - firma WIB. Co więcej, sitodruk jest dość tanim rodzajem nadruku, co decyduje o jego dużej popularności.

Drugą techniką polecaną w przypadku nadruku na odzieży reklamowej jest haft komputerowy. Jego zaletą jest to, że jest trójwymiarowy, dzięki czemu nadruki takie wyglądają bardziej elegancko, a do tego będą pasowały do materiałów nieco grubszych, jak np. czapki czy marynarki lub właśnie uniformy. Jeszcze inną techniką jest tzw. sublimacja, która pozwala na umieszczenie na odzieży nie tylko wielokolorowych nadruków, lecz nawet zdjęć i grafik. Jest ona także idealna w przypadku zdobienia takich tekstyliów, jak poduszki itp.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.