Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Marketingowe wykorzystanie grawerunku laserowego

Spis treści
- Czym jest grawerowanie laserowe?
- Grawerowane gadżety na usługach marketingu
- Jakie gadżety można grawerować laserowo?
Grawerowanie jest jedną z najstarszych technik zdobienia wyrobów artystycznych i użytkowych. Nadal, choć w bardziej noworocznej odsłonie, wykorzystywane jest do wykonywania napisów i aplikacji na różnych materiałach. Dowiedz się, na czym polega współczesna technologia grawerowania i jak grawerunek laserowy wykorzystywany jest do działań marketingowych.
Czym jest grawerowanie laserowe?
Grawerowanie laserowe jest nowoczesną i bezdotykową formą znakowania i personalizacji przedmiotów. W technice grawerowania laserowego pracę końcówek narzędziowych, których używa się w grawerowaniu tradycyjnym, zastępuje wiązka lasera. Dzięki skupionej i wysokiej energii zdejmuje ona z grawerowanej powierzchni odpowiednią ilość materiału, tak by uzyskać zaprojektowany napis lub wzór. Komputerowe sterowanie wiązką laserową umożliwia wyjątkowo precyzyjne odwzorowanie nawet bardzo skomplikowanych aplikacji na różnorodnych powierzeniach. Technologia laserowa pozwala na wykonanie pojedynczego graweru lub masowej produkcji z dokładną powtarzalnością. Usługę grawerowania najlepiej zlecić doświadczonej agencji reklamowej, takiej choćby, jak agencja doradztwa marketingowego ARFA z Lublina, która zajmuje się również projektowaniem i drukiem katalogów, fotografią produktową, reklamą zewnętrzną i prezentacjami multimedialnymi.
Przeczytaj również: Gadżety reklamowe w Gdańsku: skuteczne narzędzie promocji Twojej firmy
Grawerowane gadżety na usługach marketingu
Rozdawnictwo upominków reklamowych jest ważny elementem kształtowania wizerunku firmy i budowania relacji z klientem. Doskonale wiedzą o tym specjaliści od marketingu. Dlatego przygotowanie atrakcyjnych gadżetów stanowi ważną część strategii marketingowej większości firm. Rozdawanie gadżetów utrwala pozytywny wizerunek firmy i ułatwia identyfikację wizualną marki. Wpływa także na postrzeganie firmy, jako partnera przyjaznego, który docenia i wynagradza lojalność klientów.
Przeczytaj również: Parasole automatyczne z nadrukiem - reklama, która chroni przed deszczem
Jakie gadżety można grawerować laserowo?
Dobre agencje reklamowe dysonują nowoczesnym sprzętem do grawerowania laserowego. Mogą więc wykonywać nadruki na materiałach reklamowych z drewna, metalu i ceramiki, na tekstyliach oraz na wielu innych powierzchniach. Otwiera to niemal nieograniczone możliwości produkcji atrakcyjnych artykułów reklamowych, które będą doskonałym nośnikiem informacji o firmie lub marce, miejscem do prezentacji logotypu, haseł reklamowych lub innych treści marketingowych.
Przeczytaj również: Gadżety reklamowe – jak wybrać te, które przyciągną uwagę klientów?
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana