Artykuł sponsorowany

Marketingowe wykorzystanie grawerunku laserowego

Marketingowe wykorzystanie grawerunku laserowego

Grawerowanie jest jedną z najstarszych technik zdobienia wyrobów artystycznych i użytkowych. Nadal, choć w bardziej noworocznej odsłonie, wykorzystywane jest do wykonywania napisów i aplikacji na różnych materiałach. Dowiedz się, na czym polega współczesna technologia grawerowania i jak grawerunek laserowy wykorzystywany jest do działań marketingowych.

Czym jest grawerowanie laserowe?

Grawerowanie laserowe jest nowoczesną i bezdotykową formą znakowania i personalizacji przedmiotów. W technice grawerowania laserowego pracę końcówek narzędziowych, których używa się w grawerowaniu tradycyjnym, zastępuje wiązka lasera. Dzięki skupionej i wysokiej energii zdejmuje ona z grawerowanej powierzchni odpowiednią ilość materiału, tak by uzyskać zaprojektowany napis lub wzór. Komputerowe sterowanie wiązką laserową umożliwia wyjątkowo precyzyjne odwzorowanie nawet bardzo skomplikowanych aplikacji na różnorodnych powierzeniach. Technologia laserowa pozwala na wykonanie pojedynczego graweru lub masowej produkcji z dokładną powtarzalnością. Usługę grawerowania najlepiej zlecić doświadczonej agencji reklamowej, takiej choćby, jak agencja doradztwa marketingowego ARFA z Lublina, która zajmuje się również projektowaniem i drukiem katalogów, fotografią produktową, reklamą zewnętrzną i prezentacjami multimedialnymi.

Grawerowane gadżety na usługach marketingu

Rozdawnictwo upominków reklamowych jest ważny elementem kształtowania wizerunku firmy i  budowania relacji z klientem. Doskonale wiedzą o tym specjaliści od marketingu. Dlatego przygotowanie atrakcyjnych gadżetów stanowi ważną część strategii marketingowej większości firm. Rozdawanie gadżetów utrwala pozytywny wizerunek firmy i ułatwia identyfikację wizualną marki. Wpływa także na postrzeganie firmy, jako partnera przyjaznego, który docenia i wynagradza lojalność klientów.

Jakie gadżety można grawerować laserowo?

Dobre agencje reklamowe dysonują nowoczesnym sprzętem do grawerowania laserowego. Mogą więc wykonywać nadruki na materiałach reklamowych z drewna, metalu i ceramiki, na  tekstyliach oraz na wielu innych powierzchniach. Otwiera to niemal nieograniczone możliwości produkcji  atrakcyjnych artykułów reklamowych, które będą doskonałym nośnikiem informacji o firmie lub marce, miejscem do prezentacji logotypu, haseł reklamowych lub innych treści marketingowych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.