Artykuł sponsorowany

Jakie cechy powinien mieć dobry nadruk reklamowy?

Jakie cechy powinien mieć dobry nadruk reklamowy?

Nadruki reklamowe stanowią doskonały sposób na poprawę wizerunku marki oraz pozwalają na zaistnienie w świadomości szerokiego grona potencjalnych odbiorców produktów i usług. Nie każdy nadruk cechuje się jednak taką samą jakością i innymi parametrami, które decydują o jego trwałości. Jakie cechy powinien mieć dobry nadruk reklamowy? Gdzie zamawiać gadżety z nadrukiem? Podpowiadamy.

Nadruk nadrukowi nierówny…

Drukarnie oferują różne metody druku na gadżetach reklamowych. Każda z nich cechuje się nieco inną trwałością, estetyką, a także pozwala na odwzorowanie szczegółów np. zdjęcia lub skomplikowanej grafiki. Istnieje kilka ważnych kryteriów, które powinien spełniać dobry nadruk reklamowy, który umieszczany jest na różnego rodzaju gadżetach. Warto pamiętać, że gadżety reklamowe wpływają na wizerunek firmy, dlatego warto zadbać o wybór metody druku, która zapewni wysoką jakość i wytrzymałość wykonanych nadruków. Nadruki na gadżetach reklamowych m.in. techniką sitodruku, druku cyfrowego oraz termotransferu wykonuje np. drukarnia "NADRUKI REKLAMOWE" z Bydgoszczy, w której można także złożyć zamówienie online. Sitodruk, druk cyfrowy oraz termotransfer to jedne z częściej wykorzystywanych technik druku np. na koszulkach z nadrukiem reklamowym, które pozwalają na optymalizację kosztów w przypadku zamówień o różnej wielkości.

3 cechy dobrego nadruku reklamowego

Dobry nadruk reklamowy musi zostać dopasowany do wielkości zamówienia, a także podłoża, na którym zostanie wykonany. Z tego względu nieco inne techniki druku stosuje się w przypadku np. nadruków na koszulkach reklamowych, torbach papierowych i odzieży roboczej lub odzieży ochronnej.

Dobry nadruk reklamowy wyróżnia się trwałością oraz odpornością na działanie promieniowania UV, wilgoci oraz temperatury. Kolory nie powinny blaknąć pod wpływem działania czynników środowiskowych, a sam nadruk musi być odporny na ścieranie. Drugą ważną kwestią jest wyrazistość zastosowanych kolorów, a także szczegółów np. logo lub zdjęcia. Nie każda technika druku pozwala na wykonanie grafiki w wysokiej rozdzielczości, dlatego warto skorzystać z porady specjalistów, którzy doradzą wybór najlepszego z dostępnych dla danego materiału rozwiązań.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.