Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jakie cechy powinien mieć dobry nadruk reklamowy?
Nadruki reklamowe stanowią doskonały sposób na poprawę wizerunku marki oraz pozwalają na zaistnienie w świadomości szerokiego grona potencjalnych odbiorców produktów i usług. Nie każdy nadruk cechuje się jednak taką samą jakością i innymi parametrami, które decydują o jego trwałości. Jakie cechy powinien mieć dobry nadruk reklamowy? Gdzie zamawiać gadżety z nadrukiem? Podpowiadamy.
Nadruk nadrukowi nierówny…
Drukarnie oferują różne metody druku na gadżetach reklamowych. Każda z nich cechuje się nieco inną trwałością, estetyką, a także pozwala na odwzorowanie szczegółów np. zdjęcia lub skomplikowanej grafiki. Istnieje kilka ważnych kryteriów, które powinien spełniać dobry nadruk reklamowy, który umieszczany jest na różnego rodzaju gadżetach. Warto pamiętać, że gadżety reklamowe wpływają na wizerunek firmy, dlatego warto zadbać o wybór metody druku, która zapewni wysoką jakość i wytrzymałość wykonanych nadruków. Nadruki na gadżetach reklamowych m.in. techniką sitodruku, druku cyfrowego oraz termotransferu wykonuje np. drukarnia "NADRUKI REKLAMOWE" z Bydgoszczy, w której można także złożyć zamówienie online. Sitodruk, druk cyfrowy oraz termotransfer to jedne z częściej wykorzystywanych technik druku np. na koszulkach z nadrukiem reklamowym, które pozwalają na optymalizację kosztów w przypadku zamówień o różnej wielkości.
Przeczytaj również: Jakie są trendy w projektowaniu nadruków na koszulkach na nadchodzący sezon?
3 cechy dobrego nadruku reklamowego
Dobry nadruk reklamowy musi zostać dopasowany do wielkości zamówienia, a także podłoża, na którym zostanie wykonany. Z tego względu nieco inne techniki druku stosuje się w przypadku np. nadruków na koszulkach reklamowych, torbach papierowych i odzieży roboczej lub odzieży ochronnej.
Dobry nadruk reklamowy wyróżnia się trwałością oraz odpornością na działanie promieniowania UV, wilgoci oraz temperatury. Kolory nie powinny blaknąć pod wpływem działania czynników środowiskowych, a sam nadruk musi być odporny na ścieranie. Drugą ważną kwestią jest wyrazistość zastosowanych kolorów, a także szczegółów np. logo lub zdjęcia. Nie każda technika druku pozwala na wykonanie grafiki w wysokiej rozdzielczości, dlatego warto skorzystać z porady specjalistów, którzy doradzą wybór najlepszego z dostępnych dla danego materiału rozwiązań.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana