Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Gdzie znajdują zastosowanie materiały POS?
Jednym z podstawowych zadań visual merchandisingu jest wpływanie na decyzje klientów poprzez budowanie pozytywowych emocji wokół produktu. Doskonałym narzędziem w arsenale specjalistów od marketingu są materiały POS. Przeczytaj i dowiedz się, czym są materiały point of sale, gdzie znajdują zastosowanie i które z nich są najbardziej skuteczne.
Czym są materiały POS?
Materiały POS (z ang. point of sale) są skuteczną metodą wzmacniania przekazu reklamowego, który skierowany jest do klienta w miejscach sprzedaży. Mowa tutaj o sklepach i obiektach usługowych, ale także o lokalach gastronomicznych i innych punktach handlowych. Jak wykazują badania, wielu klientów podejmuje decyzję o zakupie produktu w ostatniej chwili, tuż przy ladzie sklepowej. Siłą materiałów POS jest nie tylko oddziaływanie na emocje klienta, ale także merytoryczny przekaz informacyjny o walorach i cechach produktu. Projektowaniem artykułów POS zajmują się producenci materiałów reklamowych. Jednym z nich jest firma Noex z Komornik koło Poznania.
Jakie materiały POS sprawdzają się najlepiej?
Najpopularniejszymi materiałami POS są plakaty, ulotki i broszury reklamowe, które rzucają się w oczy zaraz po wejściu do sklepu. Popularne są materiały na półki, czyli wobblery i shelfstoppery. Doskonale sprawdzają się także artykuły reklamowe, które można umieścić na ladzie sklepowej. Są to przede wszystkim bilonownice, specjalne tacki przeznaczone do układania banknotów i monet. Doskonale nadają się jako element reklamowy, na którym umieszcza się logo, zdjęcie produktu, hasło lub inny przekaz marketingowy. Podstawki wydawcze skutecznie utrzymują monety, dzięki wyprofilowanemu wgłębieniu lub rantowi. Dostępne są modele, w których umieszcza się imitację opakowań produktów oraz bilonownice z podświetleniem LED.
POS dla restauracji, kawiarni i barów
Lokale gastronomiczne znakomicie nadają się do prezentowania materiałów POS. Tutaj szczególnie sprawdzają się maty i podkładki barowe z nadrukami reklamowymi. Wygodne tace z barwnymi nadrukami logotypów, reklam i haseł są również bardzo skuteczne i mogą zachęcić klienta do konsumpcji produktu. Dużą przestrzenią do nadruku dysponują koszopopielnice, które ustawia się w widocznych miejscach lokali. Można na nich umieścić nadruk z czytelnym przekazem reklamowym.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana