Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Czy reklamy ledowe mogą działać przez całą dobę?
Podstawowym zadaniem reklamy ledowej jest zwrócenie uwagi odbiorców. Żeby przyciągnąć wzrok potencjalnego Klienta, działają przez całą dobę i wykorzystują oświetlenie. Stosując technologię LED do podświetlenia reklam, można stworzyć doskonale widoczny baner czy szyld. Jakie zalety mają reklamy ledowe?
Reklamy ledowe – co to jest i jakie ma zastosowanie?
Reklama ledowa to taka, która za pomocą żarówek LED świeci przez cały dzień i noc. Równocześnie zużywa niewiele energii. Właściciele firm bardzo często wykorzystują je do wykonywania banerów czy napisów świetlnych, które wiesza się na ścianach przedsiębiorstwa. Dzięki temu są jeszcze bardziej widoczne dla potencjalnego Klienta – o każdej porze dnia i nocy! Reklamy świetlne występują także w formie tzw. ruchomych plakatów. Na tablicy, jaką jest ekran LED, pojawiają się obrazy, które dynamicznie są zmieniane. Przykuwa to uwagę potencjalnego odbiorcy i zwiększa skuteczność reklamy.
Reklamy ledowe – jakie mają zalety?
Reklamy ledowe to przede wszystkim duże możliwości dla projektanta i inżyniera. Jedynym ograniczeniem przy ich tworzeniu jest waga czy wielkość. Reklamy świetlne to przede wszystkim ogromna wytrzymałość konstrukcji. Jest odporna na ewentualne uszkodzenia mechaniczne czy drgania. Nie straszne jej zmiany atmosferyczne – działanie wysokich lub niskich temperatur. Treść wyświetlana na ekranie w przypadku zewnętrznych reklam wgrywana jest raz do pamięci urządzenia. Nie ma potrzeby, aby ciągle przesyłać nowe dane za pomocą kabla. Reklamy świetlne od producenta reklam ECO LED to także idealny sposób na wyróżnienie się na tle innych szyldów. To równocześnie ogromna estetyka, zarówno pod względem precyzji wykonania, jak i dostępności typowych czy fantazyjnych kształtów.
Reklamy ledowe – jakie są rodzaje?
Wśród najpopularniejszych rodzajów reklam ledowych można wyróżnić m.in. ekrany zewnętrzne LED i ekrany wewnętrzne LED. Solidne ledowe wyświetlacze wewnętrzne i zewnętrzne pozwalają prezentować m.in. projekty graficzne, spoty reklamowe, wiadomości, animacje, zdjęcia w kolorze czy projekcje filmowe. Dostępne są w wielu wariantach: jednostronne, dwustronne, jednokolorowe czy dwukolorowe. Konstrukcje zewnętrzne gwarantują wysoką odporność na czynniki atmosferyczne oraz uszkodzenia. Są wodoszczelne i bardzo trwałe.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana