Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
7 zalet flag reklamowych
Flagi reklamowe uważane są za skuteczne narzędzie marketingowe. Ich zalety docenimy podczas imprez plenerowych, jednak mogą być też wykorzystywane np. w halach i pasażach handlowych. Niezależnie od kształtu, bardziej przyciągają uwagę niż nośniki, takie jak plakaty, banery czy billboardy, które już nieco spowszedniały odbiorcom. Sprawdźmy, jakie są zalety flag reklamowych i ich najczęstsze zastosowania.
Co wyróżnia flagi reklamowe i jak są wykorzystywane?
Celem wszystkich producentów i usługodawców jest zwiększenie sprzedaży. Aby to osiągnąć, konieczne jest dotarcie do potencjalnych klientów we właściwym momencie z odpowiednim przekazem. W erze Internetu wydaje się to proste, ale wymaga wsparcia offline przy organizacji imprez, podczas których zależy nam również na bezpośrednim kontakcie z przypadkowymi odbiorcami. W takich sytuacjach tradycyjny marketing jest nadal przydatny, a wykorzystywane w nim narzędzia – skuteczne.
Flagi reklamowe, znane także w branży, jako windery, to rozpięte na lekkich masztach płachty zadrukowanego materiału. Ich podstawowym zadaniem, niezależnie od miejsca ekspozycji, jest zapewnienie widoczności stoisku firmy czy punktowi sprzedaży i przyciągnięcie uwagi znajdujących się na miejscu ludzi. Flagi „pracują”, rozwijając się na wietrze, który we wnętrzach może być generowany przez odpowiednie urządzenia. Mniejsze flagi reklamowe mogą być również oryginalnymi drogowskazami, kierującymi przechodniów do sklepu lub stoiska. Flagi reklamowe są jednym z tych nośników, które pozwalają „tu i teraz” dotrzeć do potencjalnych klientów z konkretną informacją na temat firmy, jej produktów i aktualnych promocji.
Na co zwrócić uwagę wybierając flagę reklamową?
Flagi reklamowe różnią się między sobą wielkością i formą – mogą być pionowe, poziome, ale nie tylko. Jednymi z ciekawszych są flagi reklamowe typu drop, czyli „łezki”. W ich przypadku szczyt masztu ma zaokrąglony kształt, zaś materiał flagi jest równo ścięty od jego końca do boku, dzięki czemu przyjmuje formę kropli. Daje to efekt w postaci mocniejszego naciągnięcia tkaniny – flaga mniej łopocze i nadrukowany przekaz jest bardziej widoczny.
Od kształtu masztu i flagi, oraz materiału z którego jest ona wykonana, zależy to, jak będzie zachować się na wietrze, a zatem czy spełni swoje zadanie marketingowe. Również typ podstawy i rotatora grają tu rolę, gdyż muszą być dopasowane do podłoża, na którym ustawiamy flagę. Jest oczywiste, że flagi przeznaczone do kampanii outdoorowych powinny być odporne na warunki atmosferyczne, dlatego szczególną uwagę należy zwrócić na materiał, z którego będą wykonane. Aby mieć pewność estetyki, funkcjonalności i wytrzymałości flag reklamowych na działanie czynników zewnętrznych, warto zamawiać je u wyspecjalizowanych producentów, takich jak np. Seepoint. Zagwarantują oni także dobór odpowiedniej technologii wykonania nadruku, który nie zniknie pod wpływem deszczu i nie spłowieje na słońcu, nawet podczas wielogodzinnej ekspozycji.
Atuty flag reklamowych – co decyduje o ich popularności?
Flagi reklamowe mają liczne zastosowania. Wykorzystać można je zarówno w kampaniach outdoorowych, jak i we wnętrzach – mogą też dumnie powiewać przed siedzibą firmy. Poniżej 7 wybranych zalet flag reklamowych:
różnorodność form i rozmiarów,
atrakcyjność wizualna,
łatwość personalizacji, pozwalająca nanieść na flagę dowolne projekty graficzne,
wszechstronność zastosowań – dostosowanie do powierzchni twardych, piaszczystych i trawiastych, a także możliwość montażu naściennego,
lekka konstrukcja i prosta budowa,
łatwość montażu i mobilność,
duża trwałość, przy zastosowania odpowiednich materiałów.
Podsumowując informacje o flagach reklamowych, można śmiało stwierdzić, że są godnym polecenia i nadal cenionym narzędziem reklamy zewnętrznej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana