Artykuł sponsorowany

7 zalet flag reklamowych

7 zalet flag reklamowych

Flagi reklamowe uważane są za skuteczne narzędzie marketingowe. Ich zalety docenimy podczas imprez plenerowych, jednak mogą być też wykorzystywane np. w halach i pasażach handlowych. Niezależnie od kształtu, bardziej przyciągają uwagę niż nośniki, takie jak plakaty, banery czy billboardy, które już nieco spowszedniały odbiorcom. Sprawdźmy, jakie są zalety flag reklamowych i ich najczęstsze zastosowania.

Co wyróżnia flagi reklamowe i jak są wykorzystywane?

Celem wszystkich producentów i usługodawców jest zwiększenie sprzedaży. Aby to osiągnąć, konieczne jest dotarcie do potencjalnych klientów we właściwym momencie z odpowiednim przekazem. W erze Internetu wydaje się to proste, ale wymaga wsparcia offline przy organizacji imprez, podczas których zależy nam również na bezpośrednim kontakcie z przypadkowymi odbiorcami. W takich sytuacjach tradycyjny marketing jest nadal przydatny, a wykorzystywane w nim narzędzia – skuteczne.

Flagi reklamowe, znane także w branży, jako windery, to rozpięte na lekkich masztach płachty zadrukowanego materiału. Ich podstawowym zadaniem, niezależnie od miejsca ekspozycji, jest zapewnienie widoczności stoisku firmy czy punktowi sprzedaży i przyciągnięcie uwagi znajdujących się na miejscu ludzi. Flagi „pracują”, rozwijając  się na wietrze, który we wnętrzach może być generowany przez odpowiednie urządzenia. Mniejsze flagi reklamowe mogą być również oryginalnymi drogowskazami, kierującymi przechodniów do sklepu lub stoiska. Flagi reklamowe są jednym z tych nośników, które pozwalają „tu i teraz” dotrzeć do potencjalnych klientów z konkretną informacją na temat firmy, jej produktów i aktualnych promocji.

Na co zwrócić uwagę wybierając flagę reklamową? 

Flagi reklamowe różnią się między sobą wielkością i formą – mogą być pionowe, poziome, ale nie tylko. Jednymi z ciekawszych są flagi reklamowe typu drop, czyli „łezki”. W ich przypadku szczyt masztu ma zaokrąglony kształt, zaś materiał flagi jest równo ścięty od jego końca do boku, dzięki czemu przyjmuje formę kropli. Daje to efekt w postaci mocniejszego naciągnięcia tkaniny – flaga mniej łopocze i nadrukowany przekaz jest bardziej widoczny.

Od kształtu masztu i flagi, oraz materiału z którego jest ona wykonana, zależy to, jak będzie zachować się na wietrze, a zatem czy spełni swoje zadanie marketingowe. Również typ podstawy i rotatora grają tu rolę, gdyż muszą być dopasowane do podłoża, na którym ustawiamy flagę. Jest oczywiste, że flagi przeznaczone do kampanii outdoorowych powinny być odporne na warunki atmosferyczne, dlatego szczególną uwagę należy zwrócić na materiał, z którego będą wykonane. Aby mieć pewność estetyki, funkcjonalności i wytrzymałości flag reklamowych na działanie czynników zewnętrznych, warto zamawiać je u wyspecjalizowanych producentów, takich jak np. Seepoint. Zagwarantują oni także dobór odpowiedniej technologii wykonania nadruku, który nie zniknie pod wpływem deszczu i nie spłowieje na słońcu, nawet podczas wielogodzinnej ekspozycji.

Atuty flag reklamowych – co decyduje o ich popularności?

Flagi reklamowe mają liczne zastosowania. Wykorzystać można je zarówno w kampaniach outdoorowych, jak i we wnętrzach – mogą też dumnie powiewać przed siedzibą firmy. Poniżej 7 wybranych zalet flag reklamowych:

  • różnorodność form i rozmiarów,

  • atrakcyjność wizualna,

  • łatwość personalizacji, pozwalająca nanieść na flagę dowolne projekty graficzne,

  • wszechstronność zastosowań – dostosowanie do powierzchni twardych, piaszczystych i trawiastych, a także możliwość montażu naściennego,

  • lekka konstrukcja i prosta budowa,

  • łatwość montażu i mobilność,

  • duża trwałość, przy zastosowania odpowiednich materiałów.

Podsumowując informacje o flagach reklamowych, można śmiało stwierdzić, że są godnym polecenia i nadal cenionym narzędziem reklamy zewnętrznej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.